dinsdag 19 november 2013

Shame on me..

Hmmm juist, nog steeds niet helemaal uit hoe ik dit ga beginnen..

Aloha!
Sorry sorry sorry! Ik heb heeel misschien een kleine pauze genomen.. Een kleintje..
Maar weet je wat het punt is? Dit is al een grote stap voor mij. Ik ben zo iemand die begint in, laten we zeggen, een dagboek, en als ik er dan een paar weken niet in schrijf en weer wil beginnen een nieuwe wil kopen. I don't deal well with unfinished business.

Dus dat is voor een groot deel wat ik nu ook wilde doen. Dingen als "zal ik gewoon een nieuwe blog beginnen en doen alsof er nooit iets gebeurd is?" en "ik kan natuurlijk ook gewoon de voorgaande posts verwijderen.." zijn zeker wel in mij opgekomen laten we maar zeggen.

Maar nee! Ik blijf sterk, en begin nu aan een post die over iets interessants gaat in plaats van dat ik maar doorratel.

Dus.
Waar ben ik gebleven? Na de zomervakantie ben ik HBO verpleegkunde gaan studeren. Well.. that didn't go exactly as planned. Om een lang verhaal kort te houden ben ik gestopt en leef ik nu als een kluizenaar. Een baantje zoeken is niet zo makkelijk als iedereen het laat lijken, dus ik kan wel zeggen: that sucks bigtime. Maar, tijd genoeg om weer aan m'n blog te beginnen (jaa ik zie dit toch stiekem als opnieuw beginnen, sorryy) en er misschien nog eens wat van te maken!
Stiekem is er nog een reden.. Ik wil misschien journalistiek gaan doen volgend jaar, en wat is een betere manier om m'n schrijvers capaciteiten een beetje op te schroeven dan door het gewoon te dóen? En misschien wat series kijken en me op te sluiten op mijn kamer met mijn laptop als ontspanning, uiteraard.


Bron: Weheartit
 
Dus vanaf morgen zal ik weer proberen om te schrijven over dingen die er misschien een beetje toe doen, in plaats van mijn saaie leven.. Haha!
 
xoxo
Rochella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten