zaterdag 13 juli 2013

Weekend!

 


Aloha!

Het is weer weekend! Nee grapje natuurlijk, ik mag niet praten.. Maar ik krijg zaterdagmiddag altijd dat weekendgevoel omdat ik dan klaar ben met werken, wat ik 3 keer in de week zo'n 4,5 uur doe. Pfoe hee, zul je denken, en het is ook nog eens leuk werk, dus ik zeg maar gauw niks meer..

Maar het voordeel van de zaterdag is nu wel dat er dan zomeravonden zijn in de efteling. Can you see the pattern here? Ja, ik hou van de efteling, het is gewoon altijd zo gezellig! Laat staan als hij tot 12 uur open is, met op 7 pleinen verschillende optredens, count me in! En alsof dat nog niet genoeg is komt vanavond Gers Pardoel, uh hallo?! Hij is komt trouwens uit kaatsheuvel he, echte ketsheuvelse trots noemen ze dit! Er komt nog eens wat talent uit dit kleine dorp! (Niet sarcastisch bedoeld hoor, maar een beetje geluk zat er bij ons Gers ook wel in toch?)

Verder ben ik voor de tiende keer deze week met mijn steeds groeiende administratie bezig. Tsjonge, je wordt niet zomaar 18 hoor, hard werk! Welke zorgverzekering kiezen we? Welke soort bankrekening? Regel je zorgtoeslag, studiefinanciering in mijn geval, die belasting kent mij straks al bij naam! Stiekem geniet ik er wel van hoor, maar dat zal na de eerste afschriften wel anders zijn denk ik.. Ohja, wil je die heerlijke site van de belastingdienst nu bezoeken om je zorgtoeslag te regelen? Dan kun je daar mee wachten tot een uur of vier, want die is nu uit de lucht.. Goh, thanks..

Dus ik denk dat ik tot die tijd maar even naar buiten ga met onze honden, Sjors en Luna. Zijn die twee ook weer blij, haha!

Geniet alvast van je weekend!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten