dinsdag 9 juli 2013

I'm back!

aahh, het strand mis ik nu al..


Aloha!
Zo, daar zijn we weer! Terug in ons kikkerlandje. Al verdient het zijn naam vandaag niet, want ik wordt hier gewoon wakker van de warmte! En dat voor iemand die net uit Frankrijk komt, en daar nergens last van had!
Nee dit moet ik even rechtzetten: we zaten aan de kust, en iedere ochtend begon bewolkt, en dan klaarde het daarna op tot een mooie blauwe lucht (de WIND nog daar gelaten!). Dus zo verrassend is het niet, maar toch: well done Holland! (whoot whoot!)

Maar mijn hemel, wat heb ik zin om te shoppen! Frankrijk is leuk enzo, maar dĂșur! En je kunt nergens echt lekker shoppen. Nee dan moet je al 100 km rijden om een grote plaats op te zoeken, en daar is de sfeer ook meteen ver te zoeken.. Dus Primark: here I come!

Ook ga ik in ons dorp vandaag maar eens even lekker naar de action. Call me an addict, maar ik heb hem gemist de afgelopen 10 dagen! Even weer heerlijk nieuwe douchegel enzo inslaan, want ook die zijn daar onbetaalbaar! (vooral vergeleken bij de action of course)

Maarrr, om wat schot in de zaak te krijgen zal ik me nu moeten gaan aankleden en wat aan deze aanblik gaan doen (na een hele dag rijden en een nacht slecht slapen zie ik er niet bepaald toonbaar uit..).

Have a beautiful day!
xoxo

2 opmerkingen: