woensdag 10 juli 2013

Primark, here I come + kleine update

Aloha!

Kunnen we allemaal even een moment nemen om te genieten van het weer hier in Nederland? Seriously, timing kon even niet beter!

Dusss, wat doen we met mooi weer? (en als het regent, hagelt, sneeuwt of onweert om eerlijk te zijn)
Juist, SHOPPEN! Vandaag komt mijn vakantiewens in vervulling, we gaan weer naar de primark! Ik ben een kléin beetje teleurgesteld dat we maar heel even kunnen gaan (2/2,5 uur is simpelweg te kort!) maar het mag de pret niet drukken. Ik ben weer benieuwd hoeveel impulsaankopen er vandaag gedaan gaan worden, maar met een winkel zo goedkoop maar heerlijk is alles één grote impulsaankoop ben ik bang..
Hmm, wie weet kan ik mijn aankopen vanavond wel fotograferen en op mijn blog zetten.. Even aankijken hoeveel zin ik daar in heb als het erop aankomt, maar mijn verwachtingen zijn rooskleurig!

Tsja, verder heb ik weinig te vertellen! Gisteren was niet erg interessant aangezien het een 'ik ben blij dat ik thuis ben dus ik hang maar wat de hele dag' dag was! Wel ben ik mijn beloftes nagekomen en ben ik inderdaad naar de action geweest, en och wat had ik mijn baby gemist! Zij mij niet denk ik, want schijnbaar verandert er daar vrij weinig in 10 dagen.. Achja, enjoyed it anyway!
Ook ben ik nog even langs de kruidvat geweest, want ze hadden daar wat mooie acties! Onder andere een 1+1 gratis op alles van rimmel, en ik kon geen beter moment bedenken om 2 veel besproken producten te halen nu het kon: de 'wake me up' foundation, en één van de apocalips; Stellar. Serieus, worth the money, want beiden vind ik echt ge-wel-dig tot nu toe!

Dat was het voor nu, misschien tot vanavond!
Geniet nog even van het mooie weer, wie weet hoe lang het duurt..

xoxo

2 opmerkingen: