vrijdag 5 juli 2013

The very very first..

Aloha!
In de hoop dat iemand dit ooit gaat lezen schrijf ik hier mijn aller aller eerste stuk op mijn blog. Dan wel op mijn iPad, dan wel in Frankrijk, maar het is een begin!
Je zal je ondertussen wel afvragen waar ik met deze blog heen wil, dus ik kom meteen terzake. Hier, op deze blog zal ik al mijn gedachten, belevenissen en interesses met jullie delen in de hoop zo een mooie plek met herinneringen te creƫren! LAROSH betekent dan ook niks meer dan gewoon mijn naam, maar dan met een tikkeltje meer spice, wat mezelf best goed neerzet in zo weinig letters!

Maar ik denk dat het nu maar eens tijd wordt dat ik ook deze blog een beetje op-spice, dus is dit het einde van mijn eerste blogpost!
Spannennnnnd..

xoxo
Rochella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten